Friday, December 19, 2008

wifi dan aku

ahaks.
semalam itu jiran off lagik dia punya wifi. aiyook dokter, jgnla itu macam.
ahaks.
maw dia taw pebuatan aku yg agak terkutuk nih, mampos aku kena beeep! beeep *action kamen!

time aku typing entri nih, aku ngan mak wif ayah *naim is tidur-ing beside are watching 'live' mawiekin nikah. sambil2 tuh, ade la komen komen tak diundang kuar esp mak.ahaks. semalam aku discover ema n naak antar our class pic kat mag remaja (lisa surihani as the covergirl *siyes dia lawa, *noor amin @ mohd naim, sila tackle buat jadi kakak ipar aku =p) and it's in the latest issue. teruja aku cuz muka aku agak clear dlm pic tuh. ahaks. poyo!

hari ni mak cakap byk kenduri. that's it, i'm not going. oo..ngan panas kat luar, nak siap2 lagik, nak kena makan lagik *dah le aku ngah gumuk. nanti la musim aku rajen sikit, aku gi la. dah le aku pakai inai, klu siap lebeh nanti, org tersalah pengantin lak. ahaks *bapak perasan! date registration UiTM is around the corner, few days away *so does my special day!- tp aku tak prepare pe pun lagik. packing pun tak lagik. sepatutnya aku dah start nih. cuz si iskandar bukan kulim. mane leh tinggal2 barang. yg aku taw, 3beg besar mmg akan jd load keta proton saga ayah aku tuh.

err..aku tak mandi lagikk!
ahaks. *pe nak jadi ngan anak dara ni! ok.


ye mak!
nak pi mandi la nihhh!

No comments: