Monday, December 22, 2008

bawalah daku pergii..

brg2 dah 3/4 packed. xcited pun dh ada nihh. cuma benda yg tak beli lagi je yg tak packed.

petang td arep belanja makan western food kat d'sena. he picked me up and then we went to yatie's to amek her then off we go to d'sena. lawak tul time lepak2 tadi. byk adegan yg tak sempat aku nak rakam. hahahaha. what can i say, my wallet dah berperisa fresh oren waktu balik tuhhh.ahaks~ -cmne la ang pegang gelas arep oii!-

saat aku menaip entri ni aku ngah blurr. *dah tuh watpe taip?

td aku gi umah abg zani *my cousin- ade wat makan2 sikit. tu la keje aku. makan, Makan dan MAKAN!
gemok la aku. *ternyata, impian dan doa noor amin akan menjadi kenyataan! siot tul-

dah tak tau nak taip pe..
nnt la aku pikir len..

p/s-
happy bday! yay!

4 comments:

Amin Ahmad said...

amin....

masin mulut aku...

:p

hang doa aku bagi naik badan sikit2 dah la ok? baru macam edward cullen, hahahaha

snm | snm said...

Selamat Hari Lahir Puteri :)
Moga selalu dalam lindunganNYA
Moga menjadi homo sapien yang bijak, pandai & berakal :)


*xpe klu naik ckit2 :)
*Amin, Edward Cullen jauh panggang dari api dgn kau ok! :P

liyannaahmad said...

ye! ye!
noor amin kalah ngan edward cullen yg kewl tuhh!
ahaks~

liyannaahmad said...

btw, tq for wishing!