Sunday, December 14, 2008

we lie we cheat we steal

this entry is neither for fun nor serious matter. its a subjective.
well, we all got our own point of view, dontcha think?

i'm writing this in MaNglish. sorry! nanti senang nak sampaikan pe yg aku ngah pk.
as mentioned above, lie aka cheat aka tipu.

aku menaip entri ni bukan sebab pe? beberapa hari ni aku teringat seorang yang penah
aku anggap kawan who used to cheat me a great deal. aku lak sememangnya seorang
kanak kanak naif lagi lurus bendul. penipuan dia tuh agak aku takleh terima cuz i was
very sincere to him. caring, and others sampaikan sesorang time tu amat amat cemburu.
-seseorang?-

everything that came out from his mouth is a total lie. and i dont wanna think bout it
no more. he used to get in touch but i didnt reply. bukan tak memaafkan cuma serik!
i forgive him already. so, move on and i act like kami tak penah kenal. aku bukan nak
jadi pendendam atau pe, tp mmg aku tak boleh dah nak kawan dengan dia.

i'm not saying yang aku tak penah tipu, in fact, the whole world does. cuma, bila kita
ditipu, mesti rasa macam di-betray je kan? i know yang aku pun bukan malaikat. tapi, face it,
you cant deny that lying can be betrayal to others.

have you been cheat before?
agak2 pe la penipuan yg paling takleh korang terima?

kadang kala, penipuan itu 'bukan' satu 'kesalahan'
sekadar 'menutup' kebenaran
cuma it'll be better
if
kebenaran tu yang diucap
biarpun pahit
tp at least takde la gelaran 'penipu' terlekat kat belakang baju kita.

by the way,
prank bukan menipu ye.
itu for fun!
memain!
ahaks~
cuz yg pasti, aku suka prank member2!
yea (^_^)

No comments: