Sunday, December 21, 2008

countdown

hari ni tarikh 22dec. sok 23. *yay!

i havent packing ANYTHING yet. siang tadi mak dah tanya. but yes, aku tak packing hape pun lagik. even baju. ahaks~ nak p ke tak aku nih?

nak kata barang tak cukop, semuanya ada except few things yang boleh beli last minute. cepatnya masa berlalu. aku rasa cam baru je quit poli semalam. tup tup dah nak pegi pulak. xcited+rama2 in da stomach pun ade gak nihh. cuz aku di-warning-kan oleh mmber2 yg merangkap senior2 aku kat sana yg minggu MMS (orientasi) bakal menguji mental n kesabaran aku. aku cam "ye ke?". lorrr. nurmal r tuh kan? lama mane seminggu tuh? *i'll regret saying that, mark my words.

tp yg aku suka sekalik, leh pakai jeans! ahaks~ sluar2 aku byk jeans. so, tak cam kat poli dulu, nehi kabhi nehi. klu jumpa dek mak guard n pak guard, mampos disuruhnya aku balik change.

dgr citer dak2 UiTM masuk balik 28dec. so, minggu MMS aku dijalankan tgh khalayak ramai laa. abehlaa. huhuhuhu. harap there's no raging thing. abg2 aku leh r nak buli2 aku, tapi org len, nehi kabhi nehi laa.

p/s nak tgk TWILIGHT. tp panggung xd kat perlih nih. member2 jum pi a.staq!

1 comment:

Ariff Ahmad said...

nak packing macam mana...kerja TIDOQ saja!!!

badan pun dah GOMOK!!!

anyway takecare and goodluck my lil sis!