Wednesday, December 17, 2008

photo session

abg noikh starting to perasan yg dia model malaya masa balik hari tuh.
teruja dek kamera naim, dia telah menjadikan hari harinya di
perlih negeriku ni sebagai hari photoshootnya. and lucky me, naim yg jadi mangsa photographer. thank god! melayan kerenahnya yang kalah naomi campbell tuh membuatkan aku terpikir 8juta kali nak sign up him as model. ahaks. *tak termasuk aset terbarunya, perutt..ahaks. yg tak bestnya, they're using my room to get somewhat passport-like pics. bingung tul. memanjat katil aku pastu suh aku buat lighting.

pastu, terfikir kat mata ayer, umah tok, the view is quite priceless cuz umah kampung still banyak kat area tuh. pe lagi, abg amin sebagai driver, abg noikh as the perasan nak mati model, naim as 'gil bensimone', kak nana, lala, arfan and not to forget, me yg nak gak bergambar =p, we're off to mata ayer. *mata ayaq!

kat sebelah ni kat umah tok. it was taken right after kami sampai. aku ngan naim selalu said between both of us. if we're damn rich *kena usaha utk tu! rumah tok ni akan kami upgrade jadi umah kayu yang siyes lawa. banyak gak planning kami dua. ahaks. but insyaAllah, in God's willing. who knows?
then, we went to the railway. kat situ view pun mengancam. naim komplen yang petang tu dia datang dua kali cuz earlier that petang, he took his friends for some photoshoots too. sape suh. ye tak?
nasib la takde train. cuak gak. aku ni bab tempat tempat m
erbahaya memang cuak selalu. aku cepat pikir bukan bukan. penah gak aku suarakan ke-cuak-an aku kat member2 satu ketika dulu, pas kena sound aku jadik simpan je ke-cuak-an aku tuh. huhuhu. bukan pe. aku mmg seorang yg cuak!


ni time kena kutuk direct ngan model perasan!


memeluk tiang *cambest je tiang tu hari tuh

then, kami gerak gi RFC, new fast food restaurant kat depan our neighbourhood. lepak situ. kutuk mengutuk sesama sendiri dan kutuk kedai gak. ahaks. siann RFC tuhh. tak pasal pasal.

yg sayangnya, gambar satu family tak amek pun? ye tak?
bial yg sulung tuh dah blah balik spore, baru sebok komplen takdak gambar family? pe laa..

No comments: