Sunday, December 14, 2008

kenangan terindahh..ahaks

err..
adakah jiran ku -if you're in the family, you know who- telah berjaya mengesan yg kami telah hacked wifinya
tanpa permission? aiyookk. BUSTED!

ahaks

ala.
kasi can laa!

ni yang boring tahap maksima ni. nak men internet, hapdet pe yang patut tapi takleh. time aku ngah tulis nih,
mmg aku tgh hacked jiran aku punya wifi la ni. ahaks. jahat gak! tapi klu guna komputer umah, mmg slow giler
b*** la. leh bingung aku nnt. by the way, abg noikh left home to kl oredi. well, that's not the frontpage! a
couple hours before leaving, arfan bit me! sakit siot! siap berbekas merah lagi. dari jauh pun mak aku nmpak!
naseb la dak kecik lagi gumuks cam aku tuh anak sedara aku. klu takkk~ ahaks~

dia geget aku kat bahagian atas lengan. pandai tul dia tinggalkan kenangan sementara nak tunggu next year jumpa
balik.hahaha. hebat tul dak kecik ni. tapi jgn la sampai ikut jejak papanya yang kurang asam lagi huduh perangainya tuh. suka2 ati mencalitkan bau ketiak kat hidung aku. siot tul la. hahahha

dahla.
camne la aku nak ilangkan bekas geget nih? nnt org igt luvbite lakk.

No comments: