Saturday, April 4, 2009

national service and the memories

dianna danielle dilantik timbalan penghuluwati kem princess heliza,sepang??

OMG!

bukan jeles,dengki,iri hati dan segala yang berkaitan, tapi nak tak nak when people read the headline, still, the words come thru the minds are, " its bcuz of her p
opularity "

except, ngefans berat je yang deny kenyataan di atas

i was, too, been in National Service. my bro didn't think it was useful ( not only for me, but for everyone ),but instead was happening to me. i was glad -and still- joining NS. aku takde pangkat, and i've havent been awarded any rank or award while i was there. oh ya, aku bekas pelatih Kem Tasik Meranti Wang Kelian, Perlis, sesi 5/kump 1. selama dua bulan 11hari aku jadi wirawati kat kem tu. and i still remember everyone that i know back then -ini bukan dugaan, ini betul-betul-. nak mention, banyak sangat nama, n if aku missed mention nama, ade plak yang nak kena pujuk. hal pujuk memujuk ni bukan kerja aku.

setahun dah berlalu and i've to admit, i missed suasan
a kat plkn. we're closed with each other and aku tak pernah amik pusing dengan gals yang tak suka aku -ntah kenapa, perhaps sebab aku rapat dengan wira2 esp yang hensem2 dan yang depa suka- and true friends i got there.

aku dengan sorang rakan rapat masa plkn dalam planning nak buat reunion untuk batch kami, but since everyone's sibuk dengan study, and banyak dah fly ke oversea -yeah, batch kami byk budak budak pandai-, so, plan tertangguh. aku sendri tak boleh manage time aku den
gan workload yang banyak, inikan nak manage event. what's more funny, a friend from primary school asked me, when's the next reunion for SK Sena? i was laughing with myself. aku nak balik perlis pun agak susah, and if time cuti pun, its not like everyone would come.

tapi hopes yang nak jumpa balik semua friends, memang ADA. and i am looking for it.

aku teringat lagi time share maggi ramai2, jadik sentry malam2 -sentry la sangat-, kawad, macam lagi la. esp PT pagi yang mengarut. and not to forget, KJ yang wacky.

hahahaha. those times were unforgetable.

to my admirers, lupakan la aku ye ;p kawan je la. takyah nak admire2. bleh kan;p

uiks,i already forgot the lyrics of NS song. er..
yang aku ingat


'kami wira-wirawati negara'

hahahahahha

project ID for UiTM family day








1 comment:

Amin Ahmad said...

oit, bro mana yg kata it was not useful tu?

bukan aku kan?

takkanlah aku nak kata not useful when it involves outdoor so much. cuma kalau ada yg aku rasa kena baiki pun mungkin the way ala-tentera yg boleh hilangkan sense of education di sana.

take care my sis. u r my only puteri now..