Friday, April 24, 2009

i'm feeling damn bored!

OMG

selamba je dak dak neyh duk reben-teben pasal underwear. isk..iskk..malu le sikit weh..aku ade nihh.

dunia, dunia, pe nak jadi dengan dunia ni??
gila.

i just watched a vid at my bro's blog, siyes aku takleh tgk video sampai habes. just like noremon, memang aku belasah maid tu kaw-kaw punya. how could she terajang that little girl sampai terpelanting all the way? dia teringin nak rasa benda yang sama kut? if nak, boleh je. penah tengok vid yang satu gal ni dihempap bata kat head? boeh je wat kat maid tuh.

aiyook. whatever you do, jangan la hurt budak-budak. aku tengok budak nanges pun tak sanggup. inikan kena sepak terajang.

semakin hari aku semakin busan giler kat sini. tiga paer final. gap untuk tiga paper nih seminggu lamanya. just finished aking CTU. lepas ni BEL. rabu depan. until that, apa aku nak buat??? boring siyal. sampaikan nak tido pun rasa boring. plan nak balik tapi cancel very last minute cuz ada keja yang perlu disiapkan. kalau tak dah ada kat perlis ni.

what happen la dengan wireless ni? mengada la.

dua tiga hari ni aku cam bad mood sikit. its nothing. cuma, kesabaran yang menebal makin hari makin nipis. kerenah manusia dah semakin annoying buat aku. get over yourself la. erghh.

uiks. time's up. gtg. nnt pak guard marah lak aku lepak lama2 kat sini. sebok je!

No comments: