Thursday, April 2, 2009

apa yg dah jadik kat dunia nih?

OMG?
WTH IS HAPPENING WITH THIS WORLD?

apparently i'm way missing things and news bout people around me except life roomate aku, and dear classmate. kalau dulu, i know what's evolving around me, sekarang, OMG, somebody!! keep me updated! err..adekah incek raafiq dah kapel ngan alynn?? konfermo-kan kat aku bleh? what's in, what's not? sound silly, tapi siyesly, aku dah tak tau ape yg jadi ngan dunia. kalau bush mati langgar tiang pun aku TAKKAN TAHU! come on people, text me will ya?? nak kata paper takde, aku maleh nak ngadap frontpage politik yang hangat sehangat katy perry skarang. wayeles kat bilik takde. duit kena bajet so, gi cc adalah satu pembaziran. ade laptop, siyes, sanggup ke ang ulang alik dari studio, pegi cemara, panjat tangga sampai tingkat tiga, turun dengan beban bertambah, patah pegi balik studio yg location dekat ngan pintu pagar utama while your block way back dekat ngan utan belakang tuh??? yeah, i can when i want, tapi LETIH siyal.

shut!


aku tengah struggle abihkan project final for ID. taking JIMI HENDRIX as my client, i supposed to design an apartment (with such limited space! again, LIMITED i meant for KECIKK!!) and i've proceed with plan,section and perspective layouts. cuma nak kna buat model je. tuff job man! dulu aku ingat, senang je, nah! padan muka amek ID lagi. tapi pe pe hal, aku boleh buat if i want to, rite?

huh-sighs-!!

aku tgh sengal ngan senior2 yg kacau schedule aku. time esok lusa ade submission, time tu la dia sebok nak mintak tolong itu ini. rakyat jelata kaum senior yang lain pegi mana?? its not like i dont want to help, tapi come-on a, aku dah serabut dengan kerja aku. ungku pun siap kata muka aku mcam serabut je. phew!! where have the bubbly puteri gone to??? WML-with hand gesture to go with it- *WHATEVER MAJOR LOSER


word yg aku paling takut sekarang ni ialah REPEAT! si
yes siyal aku taknak repeat. boleh jadi terok dari jiwa kacau tak tau. itu tak baik punyer!

aku tak sabar nak cuti dua bulan. dua bulan tu aku dah plan, i'll be not working, tapi aku akan prektis wat drawing perspective lebih better lagi, kumpul material tiles and stuffs yg berguna, adding ID mags to my fave mags list and lpak kat KL and try jadi kepoh gal kat mana2 firm ID. idk whether this will work, but its a plan fo sho.



here are some pics time ID NITE-RANTING! *bestest ID NITE so far
sume ngah giler publisiti
letih tapi best!

bryan|nasreen a.k.a ayen|me





that's all for now. =)

p/s. aleen? nak link camne, hyperlink pun nggak ada kok. ni alynn derma ke??


No comments: