Sunday, April 12, 2009

dinner ID

dinner ID=melaram+food

theme | garden white

le gardenia | an evening in eden

tu la detail dinner ID. for me, the dinner was just fine. its good. but only good. meja for part 1 diletakkan nun jauh dekat dengan buffet table -tapi okay la cuz daging kambing bakar kami yang sapu- and jauh dari stage. so, at last, kami buat hal kami sendiri. siap ada photo session sendiri. gelak la. yan lain sebok fokus kat stage. tapi, what to do, how come we nak fokus sedangkan, meja jauh dari stage. whatever. pe pe hal it was good though. afterall, basically, dinner utk raikan part 6 yg dah nak grad pun. yang lain tumpang datang memeriahkan majlis je.

buat kat perkarangan padang. good decoration gak.

but part 1 this sem has planned to do the dinner outside campus. at hotel, perhaps. bukan pe, biar tempat yang selesa.

nyuu was named as princess of part1 and queen of the nigth.mau taknya, nyuu sewa baju kawen kat kedai. errr. xpe la. dia mampu and i went to the dinner pun just to have fun with my mates. aku ba styling ni agak lemah sikit. cuz, if u wanna have style, duit pun kena 'style' jugak la.aku pulak pasal duit, memang bermasalah. fo sho, semua jadi bermasalh tentang duit. i'm not damn rich like my other mates, macam nas, -bapak structural design pelantar minyak *kaya tuhh*-, macam nyuu, -bapak town planner kat kl-, tapi aku ok je. aku tak segan silu citer background keluarga aku. mak aku retired nurse. my dad is a retired officer. he used to work kat mahkamah. and now, dia bukak office sendiri as pesuruhjaya sumpah. lagipun, eventhough aku asal dar ujung dunia, ada benda yang aku lebih tahu dari minah and mamat KL.so, doesnt matter where you are, as along as you keep your eye open.tu je.

for dinner, i wore my own seluar putih, pinjam baju roomate cuz aku takde blaus putih, n kasut high heels-siyes high- syida -roomate seha my classmate+classmate fatin-, selendang itam kak nana belikan n beg yang fatin hadiahkan. simple. takdela OTT sangat. siyes simple je.

dinner abeh around 1 am. then, part 6 jadik giler. depa wat photo session sendiri kat tengah tengah jalan raya tuh. ahaks. wacky part6. good luck guys.

sorry, aku takde pics utk dinner ni. nnt aku letakkan

No comments: