Saturday, January 10, 2009

update lagik!

ahaks.

leh addict aku cenggini.
aku sekalik lagik jadi bodigad fatin n teman dia gi latihan menari sambil aku melayan blog dan update stuffs yg agak 80tahun aku tinggalkan. hikhik. sebelah aku sekarang bubu. huhuhu. teringat aku syud namakan bear bf dia bagi, 'bubu'. hahahahha

alhamdulillah, assignment aku dah siap, cuma tunggu nak printing je. aku sebenarnya tak soba2 nak balik umah. bukan takat rindu, tapi nak kutip semua brg2 yg aku tinggalkan. err, by the way, aku taktaw aku ni ade tiket nak balik umah lum. huhuhu. incek rozaimi merangkap kawan naim cakap, dia nak belikan. so, nnt balik ngan dia. tapi tengok cam cannot be percayai je.

syok lak tengok mereka mereka ini menari. tapi malangnya aku takde la lembut mana kan abg2 ku??
tadi ayah cal. ayah demam. ciann. hope he's doing fine. takpe2. demam rindu kat aku kut. uicehh. perasaann..

aku kekurangan t-shirt. aiyook. keja studio takkan la nak pkai baju kurung. lari tajuk tuh. beda bebenor ngan time kat poli dulu. time kat poli byk guna baju kurung. kat sini, t-shirt lak.

semalam time aku ngah cari bahan untuk assignment, aku kena serang dek sorang girl yg agak sengal. dah break ngan bf pun cari pasal ngan aku lagik. selambe dia je cakap aku ni perampas. igt aku nak sangat ke kat x-beau dia tuh. amek laaa. ada aku pedulik? mangsa masalah rumahtangga tul!

nasib baik aku ni agak sabar. maleh sebenarnya aku nak melayan minah psycho cenggitu. menyusah idop, mengabeh kredit n buat serabut pale otak. so, biarkan dia psycho sorang2, n aku teroskan bergumbira di samping orang tersayang. hahhahahah.






3 comments:

Amin Ahmad said...

amaran keras oleh pihak penaja:

sila jangan ngorat boyfriend orang...

tapi kalau dah dia ngaku single mula-mula, apa nak buat? hahahaha

cis!

Ariff Ahmad said...

WARNING LETTER!

NO PUPPY LOVE IN CAMPUS!....

BREAK THE RULES,WILL BE PUNISHED!

CUKUP BULAN KAWIN!

ngan anak mohktar!

heh!

liyannaahmad said...

ngan sape? anak mokhtar?
oo..kenot..

hahahhahaha

masalah tak kacu pun. member je. suka ati je minah tuh ckp perampas.