Sunday, January 25, 2009

cuti seminggu..pe aku nak wat?

byk keje dowh!



igt cuti suka suki je? aku kena siapkan play structure inspired dari bentuk seahorse, draft untuk archi draft INA141, research utk play structure, sketch lagi. aiyookk..



nak layan tenet, dr nasir cam taw2 je aku duk guna wireless dia. sah2 sejak aku smpai kangaq, wireless dia tutop je. ni pun aku gagahkan diri nak update blog ngan penoh kesabaran cuz komputer slow tahap bengkek jiwa raga.



haa..



alang2 aku upload gak la dua tiga gambaq dak kelas wat tatapan.






ni gambar depan studio kami. yg putih2 tuh tahira, mak dia omputeh. yg baju kuning tuh, nyuu. sebut cam 'niu' ye. org klate yg duk kat kl. yg besaq tu, nas a.k.a boss aku a.k.a class rep. then shark yg kecik2 tuh. yg kiut tuh of coz aku. hahahahhaha




ID1A

kembar kelas pun nak nyebokk.


dlm klas aku ade kembar. epi n wan. keje nak ngarut je depa dua nih tapi both of them damn funny + kreatif.

balik umah jadi mati kutu jap. member2 byk tak cuti. ye la, name pun study kat len2 tempat. yg uitm pun, bz doploh pat jam. nak kuar minum pun cam keberatan punggong je. aku plak duk cari port wireless cuz nak wat keja research tuh. tgk la. klu maleh nak lepak kat KFC, aku lepak gak la kat cc.nak wat gena kan. huhuhuhu.

aku duk niat nak qada hutang tag noor amin kat aku tuh, tapi tu la pasal, nak men tenet lelama, komputer slow tahap ayam. nak wat pe2 pun menguji mental. wat noor amin, klu nak bg ipod pun okey gak. hikhikhik. aku dah takde hiburan kat kolej tuh. nak men tenet pun kene turun dari tingkat 3, pastu meredah beberapa blok bgunan, lalu kat uptown, cari studio yg sunyi sikit, baru leh men tenet. baru jumpa hiburan. tp tu pun nak youtubing takleh. sengal kann? pe tah lagi nak donlod lagu baru. aku hrp wakil mpp yg baru melaksanakan jnji2 mereka yg kunun2 nak letak wireless kat kolej.

dah le. duk stuck dua tiga kali komputer nih.

sebelom jadi pe2..baik aku publish dulu. klu tak sia2 je keja aku nih.

sayonara..

nnt aku gi cc @ kfc aku hapdet lagi ye.

p/s. kak dabelcis beger satu? ehh..silap kedai. perlih mne de mcd..



4 comments:

Ariff Ahmad said...

Hahaha

apa susah deq....suruh Ahmad Bin Abdullah Bin Salleh pasang internet la...

diakan worang kayer...

liyannaahmad said...

psg kat ne bai?
kat komputer ni kan dah ade..
betuah dia nak psg lagikk!

duk komplot ngan rumet, beli broadband
share duit byr bulan2..

Amin Ahmad said...

ya, begitulah..korang share duit 4 orang ke bayar :)

sep duit aku, hahaha

ipod? tunggu result sem 1 amacam? ada bran?

Ariff Ahmad said...

kalau beli broadband tu ok la setuju la...sebab nak belajaq..tapi kalau nak bercinta....kirim salam..

register atas nama sapa?.....mintak duit bulan pertama dan akhir...kira 2 bulan...prepare.simpan...kalau nak terminate pakai duit tu...