Friday, January 9, 2009

dunia luar dan aku

urm..
pe la dah jadi ngan dunia luar agaknya ya?

honestly cakap, biarpun ber-laptop, aku masih taktaw pe jadi ngan dunia luar sekarang. klu brad pitt jadi pondan pun siyes aku takkan tahu melainkan ada orang yg bagitaw aku. kat sini susah nak usha tv. bilik tv kat ground floor and senior yg byk conquer. aku lak nun jauh melambai dari tingkat atas.

aku baru beli paper utusan *tu je yg jual..iskkk* and hairan gak aku, keganasan melampau israel baru nak ditunjukkan sekarang? its a bit too late cuz palestin dah lama menderita. tapi mmg sedih giler la aku nengok gambar2 budak2 kat frontpage tuh.

skrang, aku kat fakulti AD *art design, teman fatin practise menari.sambil2 tuh, aku bukak wireless. dapat la aku hapdet sikit byk.
nak tgk fatin???






ni la fatin. rumet aku merangkap budak akaun n bestfriend aku kat sini. ada lagi rumet2 aku, tapi buat masa ni takde la gambar.
nnt aku upload le lagi ye. buat abg2. mintak maaf. she's not available. ahaks.
k laa. aku ada assignment nak diselesaikan. esok2 la aku update lagi.

tata

3 comments:

Amin Ahmad said...

hahaha, macam harem bakaq line!

tak tanya pun dia ebelebel ke tak :p

oo, silap..hang tanya akhbar kan? hehe

Ariff Ahmad said...

Buang duit beli utusan...baca kat Utusan.com.my sudaaah!...

simpan duit utusan tu beli biskut merry.ha! beli biskut merry!simpan dalam bilik!

liyannaahmad said...

hahahaha

dah beli dah pun biskut merry tuh.
siap buat kenduri tiap malam.