Wednesday, January 28, 2009

di mana dia wireless dr. nasir?

sila baca title ngan irama yg bersesuaian ye?

hahaha

worr..sengal dowh wireless takde. nak update antivirus pun susah. nak wat research pun susah. ni pun aku kat cc. dengan hiruk pikuk mengalahkan kejadian rempit, nak taknak aku kena la bersabar. dugaaann...

kisah kat bawah terjadinya semalam. all 4 of us went to aloq staq visiting kak beedah yang recently bersalin anak laki *name,mohd afif tahfiz* otw home, mak suggest makan luar. so cari punya cari kedai makan, akhirnya, makan kat perlih gak. punya la banyak ayah lalu kat kedai makan tapi satu pun dia tak singgah. so, our dinner last nite was basically a supper. mak pekena chicken chop, akbar pun sama. aku bedal nasik paprik feveretku n ayah lak makan sate.

tadi aku dah potong board yg nak dibuat structure tuh. aku igt aku yg ketinggalan, ghupe2nya member aku satu hape pun tak wat lagi. subject matter pun takde lagi. tahap kritikal tuh. tapi dia survive kut. huhuhuh

er..nak upload lagu amek masa. aiyookk..
dr nasirrr..balik la umah bukak wireless......

dah le. semakin tensi lak aku kat sini.

No comments: