Thursday, January 8, 2009

setelah two weeks

sejujurnya, aku mula ingat rumah dan POLI.

ingat rumah sebab banyak jugak benda yang berguna aku tinggalkan, dan poli pulak, aku rindu kawan-kawan aku. kadang2 setan menghasut, mengingatkan aku yang aku 'ketinggalan'. kalau kat poli, aku sudah melangkah ke semester dua walhal aku di UiTM mengulangi junior year aku. but, worry not, aku masih dengan keputusan aku. ini cita-cita aku. apalah sangat berkorban untuk impian?

oh ya!
aku baru jumpa wireless kat sini. rupa-rupanya, uitm tak menyediakan wireless sekitar kolej kediaman. ini pun kebetulan aku di fakulti, sedang menyiapkan asignment pertama aku.

aku mula merasai wang banayk mengalir keluar dari kocekku. barang2 untuk course aku tak dapat aku deny, mahal giler!! semalam saja RM350 dah melayang memebeli tools untuk kegunaan dalam kelas. well, aku ingat nak survey for more cheaper and quality tools, tapi lects mula bagi tempoh untuk beli barang2 tuh. aku dapat tempat dalam group ID1A. group yang pada aku, kewl dan best. i'm the assistant of the class rep. hahaha. dunno why i got chosen but nas said (nasreen, he's the class rep) he saw me as someone yang boleh diharap and responsible. am i? ahahahah.

banayk entry blog yang aku selalu read, terlepas. nak review baik, i dont think now's the time. nnt2 laa. atau biarkan berlalu. lagipun aku masih owe a tag from my bro. bukan pe, aku still takleh nak kumpulkan jawapan2 yang sedap dibaca untuk tatapan pembaca blog ni. * ade ke orang baca??

banyak schoolmates aku tak tahu yanga ku dah enrol as student of uitm perak. huhuhu. memang tak ramai yang tahu.

ok. that's all aku leh type for this entry.
sebenarnya banyak yang aku nak luahkan. but, i'm running out of time.

perhaps later. SOON! insyaAllah.

aku cuba curik masa yang ada.

p/s : congrats utk dak2 dpr1A. result korang mmg mbanggakan. esp ayeh. strive for anugerah pengarah ye guys!

2 comments:

Amin Ahmad said...

tak silap aku senior aku skrg mengajar di UiTM Seri Manjung, dan fac yg hang belajaq tu..

kami panggil dia Yorke - hitam, berkaca mata...cuba cari, tapi jgn bgtau dia hang adik aku...

dan tak perlu ngorat dia ok? hahaha

liyannaahmad said...

yorke???

name pnuh n ngajar pe?

fac archi kat sini ada tiga bgunan..
byk woo course..jenuh nak carikk..