Monday, January 12, 2009

dah start dahh

aku mula merasai macamne sorang senior i.d penah storytelling kat aku.

tak tido malam.
idop aku semakin tensi.
duit semakin mengalir utk bahan2 assignment.
siang tadi je aku printing guna glossy paper+charge print= 27hengget. sekeping glossy paper tuh 2hengget 5posen. charge print kaler,2hengget. mahal siott! terbang lagi duit aku. memang costly giler course aku nih. silap hari bulan melantak biskut kering seminggu berturut2. pas balik bilik mlm ni *mlm ni aku teman fatin gi latihan menari lagi,sambil aku ber-wireless-*, aku akan mulakan keja2 buruh kasar *menggunting n menampal. insyaAllah dengan bantuan rumet2 aku yg baik lagi cumel, semua tuh akan disiapkan dalam sejam saja. huhuhu.

dari semalam lagi aku jeles je tengok dak2 depan aku ni menari. dah bape malam dah aku disogokkan dengan lagu2 tradisional+irama malaysia sambil goyang2 kaki layan tengok depa ni menari. lembut bebenor. hahahaha.

haaaa!!

aku ade brita burokk! lagi burok dari muka noor amin.
lagi burokk dari berok!

TIKET BAS HABISSSS! camne aku nak balikkk??????

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


jgn risau ye wahai abg2 aku! *noor ariff mesti kalut telefon mak n aku lepas baca nihh!

aku balik awal. which means, aku skip kelas hari jumaat 23rd january. aku dah inform lecturers, if its okay with them. tapi nmpak gaya, aku akan menderita minggu depan cuz klu ade submission for assignment, aku kena submit awal, and if ade project, perhaps aku akan ketinggalan dari segi maklumat. so now, i'm working on alternative ways to go home on friday nite instead of earlier cuz starting aku study kat poli, aku tak penah skip kelas. my attendance was full and aku demam n sakit pun time aku kat umah@weekend. so, aku rasa agak guilty, weird and cam ketinggalan klu aku skip satu kelas, cuz the subject on that day were quite important. lagipun, aku klu leh takmo left bad impression just because tiket nak balik habis. *btw, tiket from 23-27jan -to perlis,kedah,penang- HABIS! takkan aku nak tunggu till 28. aku nak duk mane. suma org balik. woorrrr.

salah aku, terlalu rely on hashim, kawan naim tuh. takpe, pasni aku beli sendiri. takmo suh mamat tuh belikan dah. dah la beli last min, he makes me skip classes lak tuh. takmo laaa. biar skema. aku datang sini nak belajar. bukan nak ponteng. tapi hashim pun beli tiket tanpa agreement aku on that particular date. alih2 dia cakap dia dah belikan. nak cancel pun, aku kena make sure aku ada tiket balik on friday or saturday. so, benda tu la aku tengah usahakan. maybe klu aku dapat, aku balik thru lumut. aku mintak tolong kawan aku carikan. insyaAllah dia cakap, ada, tapi tak janji. aiyook. masalh problem tul. urmm. jadi satu hal lak nak cancel tiket tuh, cuz nak collect refund, aku kena kuar ipoh, gi medan gopeng tuh. duit lagikkk.argghhh. tension aku pk sal kewangan aku nih.

nak makan duit, nak kuar duit, nak belajar duit, nak gi toilet public pun duit, semua duit. aiyaaaa.


bengongnyeee...


3 comments:

Ariff Ahmad said...

apa kata aku sajes kat hang naik becha!

baru rugged!

Amin Ahmad said...

ehem,

bentuk aduan ni menusuk ke lubang idung aku..

apakah tandanya?

haha..

*hembus kanan dan kiri*

fuang!

janganla ada org hantaq no akaun ke kotak mesej aku, hahaha

liyannaahmad said...

be prepared me brothers.
ahaks