Tuesday, August 26, 2008

yay! nak posa dahh

yay!

huhuhu..sonok aku nak posa..huhuhu.tp skang ngah pening nak balik ke tak weekend ni cuz cuti 4hari stgh. khamis ptg,jumaat,sabtu,ahad n isnin. leh sahur kat umah klu balik. tp member2 kat poli nih duk plan nak meronda. besh tuhh.. tergoda aku.klu aku balik pun bukan ada orang kat umah. ye takk.. tapi selaku seorang anak yang manja, mesti tringin nak balik gakk cuz nak jumpa mak.

minggu ni quite hectic. our beloved (handsome,young and not marry yet) marketing lecturer gonna lave poli to work kat uitm. aa...
dah r dia ajar besh..
nape cik firdaus? nape mesti pegi? hehehheh-poyoo-

quiz,assignments and stuff laa..

yes!anwar menang! sorry guys, i'm on the other side.

semalam aku masuk pertandingan karaoke lagu patriotik ngan member2 mewakili aras blok. aiyookk..malu sehhh! sumpah takmo terlibat dahh. haahahahha
balik kali ni aku tak banyak cakap sangat. bz ngan study, keja blok, polibriged n melayan perasaan sorang2. naak pun camtu except bila rina, member bilik hujung meh lepak kat bilik ni.. makan pun aku dah kurang. malam tak mkn, makan time lunch je...bahaya takk?
agak laa...

minggu nih minggu kemerdekaan so, banyak la aktiviti kat kamsis ni. agak letih laa..study lak setakat nih alhamdulillah. kuiz ekonomi aku dpt highest mark in class ngan sorang lagi. so, my next job is to keep it up and maintain my rep. ye takk..hehehehe.

aku belek2 paper, tetiba mata nih terlekat kat satu iklan jual laptop. urm..aku tak beli lagi laptop cuz kewangan still under control. nak kuarkan duit ptptn, takut next sem aku tak blaja kat poli dahh cuz aku apply uitm dec/jan intake. so, nnt ptptn tuh akan tercancel and kena repay on the spot 2500rm tuh..so, buat masa skang, pinjam laptop member laa. -ayat sedih giler-*ayat pancing sekalikk

k laa..
nak gi siap for class..

later!



No comments: