Sunday, August 3, 2008

mari mengundi..

jom, pi undi ramai ramai. heheheh

hari ni adalah hari mengundi kat poli aku nih. setiap jabatan dah sebok tampal poster akak akak n abang abang senior yanuk bertanding. tadi aku pun pi la mengundi after jumpa cik farah amik soklan ekaun, n temankan naAk jumpa someone. rasa pelik laa.
aku tak kenal pun si calon calon tuh. camne nak tau depa tuh berkaliber tak?

hehehhehe.

hari ni aku cam split-mood sket. sekejap hepi, sekejap moody. tak tau kenapa, aku rasa sedikit down. hehehhe. masalah hormon kut. huhuhuhu.

yes!

aku ingat kena tunggu lagi tiga tahun nak berhubungan ngan seorang member dari plkn. dia sambung study kat yaman, so nak contact, agak kedekut r cuz SMS mesti pokai punya. tapi aku lupa aku hidup zaman canggeh. so, dia add aku kat friendster. hehehhehe. i like! pasnih leh r contact dia selalu.

pagi semalam buat kuiz marketing. aku ingat awal awal neh susah laa, rupa rupanya bleh tahanlaa. takla susah mana. so, insyAllah aku leh score cuz aku tak larat nak baca buku marketing yang tebal nak mampos tuh.
esok lak, kuiz ekonomi then account. pagi tadi buat kuiz mengejut comp.applicatioon. termangu aku sekejap mengingat balik komponen komponen komputer tuh.

urm.

dah laa..
aku sebenarnya duk blurr lagi nih..

No comments: