Sunday, August 10, 2008

i'm home yet i'm bored!

balik umah memang best.
sape cakap tak best duk umah sendiri?
lagi bebas kan?

tp...


BORING SEHH..

nak tunggu member yang cuti balik, cam lambat je lagi. so, i've got no one to lepak lepak with. nak main internet? err..malas la plak. plus this computer is slow! solution = ???

assignment dah start buat. tunggu nak finish je. skema kan? buat awal awal?
saje je cuz aku nak enjoy next week. so, kna la finish-kan in this week gak. next week bestfriend aku balik. bukan anie, tapi ariff. at least leh lepak ngan dia. so, aku tak la boring sangat. dua minggu cuti, tapi tak tau nak wat apa. blurr lagi ada la.

ingat nak shopping benda yg dah kehabisan stok.

tapi my beloved mak said, wait.

one thing for sure, loan ptptn dah masuk. it doesnt mean that i can enjoy cuma lega la gak duit dah ade. kaya sekejap. heheheh. pas abih study, kayap laa..

bila la member member aku nak balik ni??

aku boring sehhh!

No comments: