Thursday, September 4, 2008

ahlan wasahlan ramadhan al-mubarak

dah lama benor tak online...
agak tak berkesempatann...

firstly, selamat menjalani ibadah puasa buat semua yang tengok blog ni..

sepanjang dua tiga minggu nih, baru aku tau, camner culture shock dalam erti kata sebenar..
and i admit that aku hampir hampir ter-culture shock..tapi alhamdulillah, mungkin berkat belajaq kat kigs dulu, aku still alright.

things happened past few days and i wish i could turn back time.

tak pa la..

posa kat sini (poli) agak berbeza dari umah. kalau kat umah, boleh makan lauk pauk yang best best. bukan kat sini tak best, tapi well, there's nothing better than home rite?

ada sorang senior kat sini betul betul mengingatkan aku kat abang amin. bila tengok dia, teringat plak kau kat bro aku tuh. cara both of them sama. cuma perhaps my bro is cooler than abang tuh. hehehhehe.
i'm missing home actually. sahur kat umah, berbuka kat umah. teringat aku tolong bacakan doa makan. urm..maw tak maw kena fit in gak cuz sampai bila nak jadi spoil-brat. tapi the funny part, first day posa, my ayah and abang noikh sibuk call, tanya keadaan aku kat poli ni. huhuhu. taking care bebenor.

teringat first day sahur, tak bangun langsung. 2nd day, melantak nestum cuz aku segan nak turun cafe sorang sorang. semalam, baru jumpa geng yang turun cafe bersahur. huhuhu.
this week aku tak balik umah. aku plan nak balik start cuti nanti cuz sekarang nih minggu quiz and lecturer sibuk nak habiskan silibus for midsem exam nanti.

ehh..ada janji la plak..

well, see you around..

SeLamAt berPuasa!

No comments: