Wednesday, August 20, 2008

minggu yang ceria buat diri ini =)

yes!

at last!
i passed JPJ test after 3 kali aku repeat. third time's charm i guess!

huhuhuhu. raya pasnih leh r jejalan bawak kete (^_^). sepatutnya aku test on monday but it was postponed till wednesday (semalam). luckily aku passed. klu takk..front page harian metro, syarikat ilmu pandu kena bakaq dek puteri. huahuahua!

minggu nih best! last tuesday aku lepak ngan member member. tapi yang spoilnya, geng aku yang len kebanyakkan share the same course at the same institute. so, dalam gathering tuh, aku lebih banyak mendengar cerita depa. hahahahah. kesian aku! tapi it was the best day for this week cuz dah lama tak lepak macam tuh. kuar shopping, took pics with each other,buat bising kat KFC ( tu je yang mampu, nak pi pizza masing masing on budget ) =p.

btw, happy birthday to my niece and nephew, lala n arfan!

day after tomorrow nak balik poli dah. feels like sekejap je cuti nih. lucky assignment dah siap. yang tak siap tuh dateline lambat lagi. lagipun need discussion lak ngan geng kat poli. kemungkinan besar balik poli fazli tumpang. dunno the real deal yet but perhaps. dia pun tak sure cuz mamat nih asyik ajak aku balik naik bas ngan dia. siap offer nak bawak beg beg aku lagi. thanks but no thanks aku punya beg mmang agak banyak. lagipun agak leceh naik bas JADAM dari butterworth ke kulim tuh. setiap kali naik mesti cam sardin je.

baju baju banyak yang dah packing. klu tak, mesti aku pakai. =p

balik kali ni ramai bangat kata aku makin GUMUKS! oh nooo! ehhehehe. ye ke? aku tengok cam takk je. dahla kat poli tuh selalu order burger je. ade sesorang nih sllu sangat marah aku klu dia tau aku order burger. dia suh makan nasik gakk. huhuhu, taking care bebenor. (",). just wait and see cuti raya nanti. time abang-abang aku balik. mesti perli rapat punya. ayat ayat mesti makan dalam dalam punya.

tak sabau nak balik poli maen basketball lagikk. leh ngurat anak anak pensyarah sekalik.hehehe

k, till next time!
kudos!

1 comment:

Amin Ahmad said...

canthek menarek tertarek kau memang gemok! chantek menarek tertarek kau memang gemok! chantek menarek tertarek kau memang ghemok!

jangan jumpa aku..
aku (a)kan kutukmu..
kutuk yang kumampu..
sampai jadi biru!

canthek menarek tertarek kau memang gemok! chantek menarek tertarek kau memang gemok! chantek menarek tertarek kau memang ghemok!