Friday, August 22, 2008

cuti dah abeh!

ala..
cuti dah habeh!

esok start balik kehidupan poli aku. kuiz pun sedang menanti.

i'm heading back to poly later this morning. my ayah gonna drive us there and fazli pun tak jadi tumpang. dia tuh nak balik lambat sikit. lantakla. assignment secara keseluruhannya dah hampir siap. i've done my part and balik poli nanti, just nak combine ngan group member yang lain. dalam cuti ni aku ganti pose pose aku yang terhutang dulu. pastu aku terpikir, camner nanti nak pose kat poli nnt ha? sahur camner?

aku dah terbiasa idop kat umah, so tak sabau lak nak lalui pengalaman baru pose kat tempat len. ye la dah dekat 17thn lebey pose kat umah je. buka pose pun lauk besh besh! daging bakar cecah air asam..-perghh- ikan bakar, tomyam, ayam percikk, kebab,nasik kerabu,gulai perut..

duk sebut lauk pauk nih buat aku lapaq on the spot! huhuhu..

k la..
nak pi siap siap barang balik poli.

later aku sampai poli sambung balikk..
daa..

No comments: