Saturday, May 9, 2009

when things are changing..

i've noticed that, when time files by, ada yang berubah.

i think i know someone, but boy, she/he proves me wrong. perubahan yang ketara. aku seorang yang lurus bendul. so, kadang-kadang, aku tertipu by the looks. i mean, macam tak percaya sebab aku selalu tengok pada luaran.

ada yang buat aku slightly irritated, annoyed and so damn menyampah. ada yang buat aku terkejut n ada yang buat aku hairan. but hey, its life? i've stop judging people without getting to know them and instead, selagi dia tak buat salah dengan aku, apa yang dia buat, none of my business. 'sekembalinya' aku kat kulim really surprises me. aku tak expect anything big. cuma, memang perubahan itu jelas depan mata.

hey, aku tak kata perubahan yang terjadi baik atau buruk, cuz i do think, aku pun dah berubah.

terus terang, the changes were getting on my nerves. i mean, for sure, i cant live with that kind of changes. aku tak biasa dengan things they do, and aku tak belajar pun untuk biasakan diri. tapi, my prayers still go to them.

huh~
i dont give a damn if you're saying aku kolot.


p/s..ada orang datang ketuk pintu hati. nak bukak taknak?

No comments: