Thursday, May 7, 2009

cuti..holiday..yehuuu!

at present, aku kat kulim. lepak kat sini for perhaps few days. maybe this saturday or sunday balik perlis. datang sini jumpe member2 poli and pick up few things yang aku tertinggal dulu.

letih. and shockingly, aku bangun awal semenjak dua menjak ni. selalunya liat. huhuhu.

ni pun pinjam laptop syud, aku tak bawak laptop datang sini. and tonite, aku tidur kat dalam kamsis poli selepas diseludup masuk seperti pendatang asing petang tadi. nasib baik syud orang yang berpengaruh besar kat sini. so, dia dah rancang plan yang cukup jahat untuk disguise aku.

k..letih sangat nih!

1 comment:

Amin Ahmad said...

oit, berkawan baik dgn Dr. Nasir kah? haha

maaflah biar bilik kau messy aritu. tak sempat nak kemas baik2. okla tu kan dah dpt hadiah kat KL :p

tolong2 mak ayah apa yg patut. sila belajar masak ok? haha...

kalau setakat goreng ayam, telur dan sewaktu dgnnya, aku suruh akbar pun boleh!