Monday, May 11, 2009

tiada tajuk?

aku taktau nak taip pe for this entry.
sebenarnya hati tengah panas..

last time aku online, aku found out ada satu firm renovation and design kat pekan kangar. lepas gather info, aku mula planning nak gi usha firm tuh. plus, aku teringat, nak buat IC baru cuz old IC memang tak menggambarkan ciri-ciri kecumelan aku pun.

aku pun plan gak, nak gi tengok wayang kat a.star @ jitra, filem 'syurga cinta'. first impression, not bad la. lagipun leh lepas gian tengok wayang kan? nak tengok jangan tegur, aku terbalik perlis awal. gi pacific time kat kulim hari tu, tak tengok wayang pun cuz dak dak lain dah tengo dah semua citer yang aku nak tengok. abeh sangat, tunggu syurga cinta tu la. nak tengok gak, heliza reti berlakun ke tak?

baru-baru ni jugak aku ada buat prank kat kawan-kawan, and they fell for it! hahahahah

salam..jemput dtg ke mjlis pertunangan sy pada 31jun ni..dtang ye..jemput sekeluarga..

boleh bayangkan tak lepas tu jadi pe? hahahahah. isa call ots. same with izat. and others. semua mesej yang reply..

biar betul putri???

aku pun dengan hati keringnya menyuruhla kawan-kawan yang totally innocent and blurr ni gi check kalendar. takut ada pe-pe yang menghalang kehadiran diorang hari tuh. kunun-kunun, kehadiran diorang ni amat penting la buat aku. lepas kiraan 5seconds..

kuangjaqqqq!
najis hang putri!!
takpa, takpa..aku kenakan hang balik!
bulan jun mana de 31! binawe!

dan seterusnya..ada yang percaya bulat-bulat sebab tak ikut cakap ku tengok kalendar. lepas aku xplain, semua cam nak tembak aku je. hahahahaha. gotcha! to all my friends yang terkena tuh, i'm so sorryy!! tak buat dah!! aku pun sebenarnya terkena dengan kiwan, member plkn aku. tup-tup dia antar IM kat aku camtuh, aku pun bapak cuak la. then, dia suggest buat prank kat member aku. then i did it.

ramai tul member lelaki yang sayang kat aku ye.hahahahahaha. pandaikan aku berlakun???



p/s..hafal balik jumlah hari dalam bulan!

No comments: