Thursday, February 12, 2009

melukis?

semakin banyak lak keje keje pelik aku kene wat.
kali ni..LUKIH GUNA CHARCOAL! subject matter aku=CARROT?

member aku, memang nak kena ngan aku

nas: lepas abeh lukih carrot tuh, agak2 puteri nak guna carrot ni watpe?
aku: wehhh!! kotoq tul pikiaq!!!

kalu paham dengan pikiran yg kotor tuh, memang munguks laaa.

aku tak start start lagi melukih ni haa. esok dah kena tunjuk kat lecturer. susah wehh. dengar memang cam senang. carrot, dak tadika pun leh lukih kan? tapi cuba jadi aku? jenuh woo. pasni kena siapkan model untuk interior ( theme space concept ). pastu kena siapkan sculpture guna dawai. terus terang aku nak menagih
simpati. abang abang aku yg amat menyayangi aku..

adekmu ni dah takde duit. duit makan+duit beli barang project assignment=beribu ribu lemon hengget.

so, pe kata wat amal jariah. seriban dolar pun jadi la. takpun seratuih. aku nak mintak kat mak pun kesian. haaaaaaaa. sob sob. (T_T). aku tgh menagih simpati rumet2 aku yg kayes kayes untuk menanggung makan aku. naseb la rumet jenis tak kesah punya. ALHAMDULILLAH. siap cakap lagi, nanti duit PT depa masuk, nak pinjam pun no hal. aku pun...err..*takkan nak hutang. tak terbayar nanti!

k la. aku nak pi sambung melukih. abang noikh, abg amen, kontek2lah adekmu yg kekeringan ini. jgn gitau kat mak lak aku kekeringan........







ni la keadaan kat studio penthouse. kami salu lepak sini memalam cuz ada ekon. huhuhuhu. studio part1 kat bawah. panas lagi kemarau kat bawah tuh. lepak sini lagi best.


nampak tak carrot aku tuhhh..hikhikhik

2 comments:

Amin Ahmad said...

Superman mana nak datang kalau hang tak jerit kuat2 minta tolong...

Sila jerit kuat2 "Tolong, Tolong.."

Nanti mesti Superman tu mai tanya "Bape hinggit hang nak? *sambil kenyit mata sebelah

Haa...dah tau kenapa aku pakai spek dan sikat tepi?

Eh, mana..Superman ada buat rambut remoih S tu..

Ini Supermin! Tukang kira harta kekayaan negara :p

* Adik2 nak belajaq punya pasai, apa nak berkira bila ada duit lebih sikit kan janet kan? kan? kan?

Ariff Ahmad said...

Amin..

hang suruh dia telan teloq mentah 2 bijik...hhaha