Saturday, February 14, 2009

ape yang penting?

kerjasama?!

tu la yang selalu sgt dak dak kecik nyanyikan hasil dari pengaruh wonderpet. tapi, frankly, kerjasama memang penting especially melibatkan satu team. and right now, ape yg aku rasa?? aku rasa SENGAL tahap ba alif ba ya! aku jarang sangat dapat team yg ada rasa cooperation. kalau ada, jenis yang kena tunjuk things satu persatu. come on la! you're a grown up!

here's the thing.

first, aku n group aku diberikan task supaya siapkan satu model board dalam masa seminggu based on theme concept yg diberikan oleh lecturer. and i got GLOOMY living room. group dibahagikan mengikut group yang pergi time IKEA dulu. and ni la permulaan masalah. group leader team ni seorang skipper elas yg berjaya and tak involve langsung sal grouptask ni. satu masalah-kekurangan tenaga. load kerja untuk tiga member lain *including me* bertambah. aku jeles je tengok group lain macam takde masalah. masing2 involve.

then, lagi dua teammates aku cam ikut je apa yg aku buat. yeap, aku akui aku cam step in jadi leader. tapi sape lagi klu tak aku??

arghhhh!!!


1 comment:

Amin Ahmad said...

aku miskin..sekian. eh, kesian ke sekian?