Thursday, November 13, 2008

blur,blink2,blank!

argghh.

ni yang aku maleh about making choices. choose between two things yang very2 close substitute. aku takmaw merasai opportunity cost. ( bajet blaja eko ). currently aku study kat politeknik tuanku sultanah bahiyah in diploma in marketing. few weeks more, aku akan habis sem 1. the thing is that i got an offer from UiTM for dip in interior design at UiTM sri iskandar perak darul ridzuan ( somehow, the state that i realy2 like most ). so, which one i'd choose? UiTM intake is on 20dec and my poly finals ends on 15 dec. that mean i got 4days holiday before reprogramming my brain for switching courses. 180degrees changes i'm talking bout.

phew!
what should i do?

lots of friends encourage me to enter UiTM ( in fact, i prefer the course ) but the thing is boleh ke aku bawak subjek course tu cuz i've been criticized by the interviewer before of my capability ( referring to my SPM result ) in pursuing this course.

aku
blurr
blink2
blank

taktaw laa..
mak!!!



8 comments:

Amin Ahmad said...

whatever u'll do..u r still and forever my sis.

ingat janji kita sama2 nak jaga mak and ayah?

kalau aku tak ada di Malaysia nanti untuk beberapa waktu insyaAllah, hangpa kena tunai janji kita ni. jangan lupa Akbar..

liyannaahmad said...

dah cnfirm..uitm..

Ariff Ahmad said...

sebelum hang confirm...aku dah tau jawaban hang...

gud luck! course yg aku idamkan! tapi tak sampai...

jgn risau soal duit..duit bole cari..belajaq sampai habis!

Anonymous said...

dan jangan risau. perak banyak cewek2 ganteng! :)

Amin Ahmad said...

ya, dan nanti gunakan apa yang kami hadiahkan ini dengan baik.

lagi satu nak minta tolong. tolong hapdet blog anda sebelum aku buat keputusan untuk tukar laptop baru ni dengan typewriter ayah yg besaq gedabak tu..

muahahaha... :p kaulah adekku!

* tak sabaq nak balik buli2 hang lagi ni, hehe

snm | snm said...

salam puteri :D
all the best wit new environment.
blja sehabis daya ok :D

Puteri. said...

all de best in uitm.. :) i linked u in my blog. huhu..

Amin Ahmad said...

salam.

aku dah beli laptop...so tolong hapdet k?

jaga diri bebaik.